Eerste paar dagen op Aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Merel Steen - WaarBenJij.nu Eerste paar dagen op Aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Merel Steen - WaarBenJij.nu

Eerste paar dagen op Aruba

Blijf op de hoogte en volg Merel

09 November 2016 | Aruba, Aruba

Bon dia dushi's!!

Nou eindelijk is het avontuur voor ons begonnen. Afgelopen donderdag zijn wij hier op Aruba aangekomen rond een uur of 18 (arubaanse tijd). We hebben een goede vlucht gehad, ondanks de 2,5 uur vertraging..

Eenmaal aangekomen op Aruba hebben we een taxi gepakt met de andere meiden naar het appartement. Aangekomen bij het appartement zijn wij erachter gekomen dat we het toch wel heel erg luxe hebben thuis in Nederland.. haha! We hebben een eenpitskookplaatje om onze maaltijden op te koken. Gelukkig hebben we leuke buurtjes (klasgenootjes) en koken wij samen.

De eerste dag op het eiland (afgelopen vrijdag) hebben wij een huurauto geregeld, wij rijden nu een Huyundai i10 met airco, super chill. Vervolgens hebben we wat boodschappen gedaan. Toen we bij de kassa stonden van de superfood (supermarkt) ging die kassiere rustig even wat anders doen en moesten wij wachten... echt op z'n arubaans dus..
Ohja ik had even een pak yogurt meegenomen, bleek het omgerekend 7 euro te kosten, moker duur dus..

Zaterdag waren wij, net zoals vrijdag weer rond 06:00 wakker door de jetlag. Deze dag zijn wij naar Eagle Beach geweest, heel erg mooi strand!

Zondag zijn we met de hele groep naar Baby Beach geweest, dit was ook erg mooi strand met ondiepe zee. 's Avonds zijn Merel en ik naar familie van Merel geweest, hier hebben wij nasi/bami/roti gegeten en een wijntje gedronken. Vervolgens zijn wij die avond nog met de hele club meiden een kijkje gaan nemen op Moomba beach, daar was live muziek. De eerste cocktails smaakten lekker.

Maandag begon voor ons de kennismaking met de stage. Helaas zitten we niet bij elkaar en daar balen we allebei van. Dinsdag begon de stage echt. We waren allebei om half 8 's morgens van huis gegaan en 's middags rond 16:30 weer thuis. Lekker in je lange broek werken in deze blaf hitte (gevoelstemperatuur 46 graden). We maken beide dagen van 8 uur.

Nou dat was het wel weer zo'n beetje, zo zijn jullie weer een beetje op de hoogte gebracht.

Ayo!
Dikke kus van ons -x-x-

• 09 November 2016 - 14:18

Petra De Waard:

Superleuk idee om zo'n blog te lezen! Veel plezier nog X

Merel

Hallo, Wij zijn Merel en Merel en wij volgen beide de opleiding tot verpleegkundige. In deze blog kunnen jullie ons volgen tijdens onze stage in Aruba!! Wij zullen de winter in Nederland achter ons laten en op 3 november 2016 naar het zonnetje vertrekken voor 3 maanden. Jullie horen van ons! Groetjes, De merels

Actief sinds 10 Sept. 2016
Totaal aantal bezoekers 1958